Hol kezdjek neki a tanulásnak? 2d játékkészítés
Szeretnék 2d játékok készítésével foglalkozni, hol kezdjek neki a tanulásnak? Mobil játékok lenne a cél, c++ nyelven szeretném megvalósítani a dolgokat.
Nagyon minimális programozói tudásom van, ami konzolos alkalmazásokra terjed ki.(c# nyelven és phytonban)
Innen, nulla tudásról kb mennyi idő megtanulni olyan szinten programozni napi 1-2 óra tanulással hogy egy oldalnézetes, futós játékot, esetleg egy flappy bird szerűt megvalósítsak?
flappy bird kb 15-30 perc youtubevideó is van róla :D hogy 2d-s játékot csinálj? pár év hogy megtanulj annyit aztán még pár év hogy elkészíts egyet
Hehe ez a videó hatalmas. :D
Yt videókat én is nézegettem, egyet találtam ami 30 perces volt csak, game makerrel egy egész jól játszható flappy bird-et csinált a feltöltő. Lehet kezdésnek game maker lesz.
Ha c#-ból van valóban valamennyi tudásod, akkor arra alapozz rá jobban, majd innen tanulhatsz alapokat:
Remekül el van magyarázva, XNA frameworkkel (amit ugyan ma már nem támogatnak, nem lesz fejlesztve, de ez téged még jóóó sokáig úgysem mozgat - ha meg ott tartasz, hogy DX10-11 képességei kellenek, akkor meg már lesz tudásod modernebbre váltani).
DE C# TUDÁS KELL! Tudás nélkül ne állj neki, mert ugyan copyzni ki tudod a forráskódot, de érteni nem fogsz belőle semmit. Ha pedig követed az alapokat, utána még hozzá tanulva és kellő kreativitással kvázi bármit meg tudsz írni ezek alapján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!