(C++) Struktúra objektum objektuma? Vagy mi lehet ez?
Egy egyszerű winsock-os programnak próbálom megérteni a kódját de elakadtam.
A kód így kezdődik:
WSADATA wsadataObjektum;
Ebből ugye azt gondoltam, hogy a WSADATA egy winsock2-ben levő struktúra.
De a winsock2.h-ban a kód így néz ki:
typedef struct WSAData {
WORD wVersion;
WORD wHighVersion;
#ifdef _WIN64
unsigned short iMaxSockets;
unsigned short iMaxUdpDg;
char FAR * lpVendorInfo;
char szDescription[WSADESCRIPTION_LEN+1];
char szSystemStatus[WSASYS_STATUS_LEN+1];
#else
char szDescription[WSADESCRIPTION_LEN+1];
char szSystemStatus[WSASYS_STATUS_LEN+1];
unsigned short iMaxSockets;
unsigned short iMaxUdpDg;
char FAR * lpVendorInfo;
#endif
} WSADATA, FAR * LPWSADATA;
A struktúra végén látni, hogy a WSADATA igazából egy objektum és az igazi struktúra a WSAData.
Akkor hogy lehet, hogy a program kód úgy indul, hogy " WSADATA <objektumnév> "? Objektumnak az objektuma, vagy micsoda ez?
(A kód nem rossz)
"..a WSADATA igazából egy objektum és az igazi struktúra a WSAData.."
"..Objektumnak az objektuma, vagy micsoda ez?.."
Hát ebből nekem nem az jön le, hogy tanulod egy ideje. Már ha az időt egy napban minimáljuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!