Ha opengl-ben egy pont körül forgatok egy alakzatot mindhárom tengelyen, bizonyos távolságban, akkor az ugyanaz mintha egy gömb felületén keringene az objektum?
Figyelt kérdés
float timer = 360 * SDL_GetTicks() / 6000.0f;
glm::mat4 T;
glm::mat4 T2 = glm::translate<float>(0, 0, -3);
glm::mat4 R = glm::rotate<float>(timer,1,1,1);
glm::mat4 T3 = glm::translate<float>(0, 0, 3);
m_matWorld = T2*R*T3;
A T a geometria kirajzolását tartalmazza, tehát itt most nem lényeg. A cél hogy három távolságra keringjen a középponttól.
2014. nov. 16. 11:30
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!