Milyen grafikus motort használjak C++-al?
Kb fél éve kezdtem el C++-t tanulni és azóta már 2-3 könyvet ki is olvastam ezzel kapcsolatban. Játékkészítéssel szeretnék foglalkozni, de így ahány oldalt néztem, annyi grafikus motort ajánlanak. Valami olyat keresnék, ami 2D-s és 3D-s játékokhoz egyaránt megfelel. Az se lenne hátrány, ha jó dokumentációja lenne, amiből könnyű tanulni.
Ja és persze lehetőleg freeware legyen.
Amit eddig találtam, az az Irrlicht engine, de lehet, hogy nem ez a legjobb választás egy viszonylag kezdőnek.
Köszönök szépen minden választ előre is.
Parancsolj, OpenGL. Nem kifejezetten játékokhoz van, de mindent meg tudsz vele oldani.
( Pl.: [link] )
Én meg azt ajánlom, hogy kezd el elsőnek összehegeszteni a sajátodat.
Nem lesz használható, lényegesen lassabb lesz, viszont elképesztően sokat tudsz majd tanulni belőle, és sokkal jobban meg fogod tudni állapítani motor és motor között a különbséget, ha tudod, hogy mi megy a motorháztető alatt.
Szépen openGL vagy DX könyvtárakből remekül össze lehet pakolni egy csomó mindent, megtanulod, hogy adod át a vertexeket, hogyan lesz belőle pixel, elbütykörészel vele, beledugod a nózidat a shader programozásba - és jóval előrébb leszel 1-2 év múlva, mint a legtöbb "unity-val összehegesztek egy hatezredik klónt" kategóriás kisgyerek :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!