XNA Game Studio-ban hol lehet előhívni a grafikus szerkesztőfelületet?
Sziasztok! Telepítettem az XNA Game Studio-t a Visual C# 2010 Express programomhoz, de nem tudom előhívni a grafikus kezelőfelületet, csak a programkódot látom.
Vagy nincs ilyen beépítve, hanem más progival kell pályát tervezni?
Nincs semmi ilyen beépítve. Az XNA egy grafikus keretrendszer, ami biztosítja a kommunikációt a hardverrel (directX 9c-n keresztül), és ad hasznos könyvtárakat, amikkel pl könnyen be tudod tölteni a képeket, zenéket, stb-ket.
De ettől ez még egy könyvtár, nem egy Game Maker (hanem annál sokkal több, és jobb :) ) - tehát amit el akarsz érni, azt programozással kell elérned.
17:48,
Nem felesleges - egy saját motort írva és bütykölve rengeteg dolgot lehet tanulni. Unity grafmotor, ergo rengeteg mindent megírtak helyetted. Összehozni az első bugos, lassú grafmotor csírát többet tanít, mint megírni unityben három játékot...
#4
A unity egy teljes értékű játékmotor, távolról sem csak grafika. Hang, input, hálózat, fájl, fizika, etc. Ami meg nincs, azt megírhatod. Kíváncsi lennék, hogy hány játékot írtál, hogy összehasonlítást tudsz csinálni, és azok komplexitására is..
Szerintem ha engine írásban akar tapasztalatot szerezni valaki, akkor egyik sem jó választás, ha játékot akar írni, akkor pedig semmiféle előnyét nem látom az xna nak unity val szemben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!