Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Game Maker-Draw_getpixel...

Game Maker-Draw_getpixel függvény visszatérési értékének konvertálása RGB adattá?

Figyelt kérdés
Arra gondolok,hogy ha egy pont színét lekértem,akkor három változóra felírathatnám az értékét,mondjuk rgb[0,0],rgb[0,1],rgb[0,2]-re.Így pl. el tudom tárolni a pixel rgb-jét,és ha elmentem,hogy ez a pixel a nullás,ki is kérhetem az értékét.

#játék #konvertálás #pixel #RGB #Game Maker #draw_getpixel #draw get pixel #drawgetpixel #konvetálni
2014. nov. 16. 17:45
 1/2 anonim ***** válasza:

Ezek a függvények szolgálnak a szín komponenseinek lekérdezésére:

color_get_red(col)

color_get_green(col)

color_get_blue(col)


Vagy:

color_get_hue(col)

color_get_saturation(col)

color_get_value(col)


Amit a kisbetűs részben írsz azt viszont nem értem...

2014. nov. 17. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Kösz.Arra célzok a kisbetűs résszel,hogy mondjuk egy kép elemzésénél a pixeleket fel lehet írni azonosítók alapján egy tömbre,és hozzájuk lehet rendelni az RGB adataikat.Így ha az azonosítót ismerjük,akkor elemezhetjük azt.Ez pl. akkor jó,ha két képet akarsz összehasonlítani.

kép1 az egyik kép tömmbje,kép2 a másiké.Ha a kép ugyan akkora,balról jobbra,sorról sorra beolvasva fel lehet írni őket a tömbökre.Így össze hasonlíthatod.

2014. nov. 17. 17:12

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!