Megéri egy játékot fejleszteni?
Nos igen...ha szerencséd van, és kapós a játék, akkor lehet belőle pénz. Tessék, egy példa: Flappy Bird.
Valószínű még szarrá nem kereste magát a készítője, de biztos keresett már rajta annyit, hogy bőven megérte elkészíteni azt az egyszerű játékot.
"Tessék, egy példa: Flappy Bird.
Valószínű még szarrá nem kereste magát a készítője"
Csak napi 50 ezer dollárt... :)
A nagy AAA nevek pontosan ezért mennek biztosra.
Mivel irtózatosan nagy fejlesztési költséggel dolgoznak, így nem játszhatják el, hogy bebukik a játékuk. Mi a megoldás? Egykaptafa fps játék fejlesztése, egy már ismert játéknévvel és a létező piaccal, közönséggel. Ha megfigyeled a legtöbb AAA játék nem újít be semmit. A grafikát kihegyezik, beletesznek egy új autót, tankot, vagy egy kutyát és ennyi. Senki sem mer kockáztatni ennyi elköltött pénz után; a nagy címek kínálata nem az egyedi különleges ötletekről szól.
Ezzel ellentétben az indie fejlesztők azért találnak ki új dolgokat, mert grafikában, minőségben a tápláléklánc alján vannak, és valamit villantaniuk kell, hogy legalább az kockázati tőke visszajöjjön. Más kérdés, hogy százezerből egy annyira belenyúl, hogy hülyére keresi magát. Az érme másik oldala azok a ezrek akik elbuknak és sok "tanuló" pénzt hagynak maguk mögött. Nyilván az utóbbi hírértéke nem olyan nagy, a bukottakról nem hallunk, csak a sztárokról.
Kedves #12: biztos jó barátja vagy, hogy ennyire tudod.
Áruld már el akkor, hogy az illető miből keres napi 12 millió Ft-ot.
Abból, hogy megnyitják a játékot és egyből mindenki a reklámokra kezd kattintani? Elég valószínűtlen...annyit meg nem fizet utána senki, hogy letöltésenként meglegyen a napi 12 milla.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!