Newen kérdése:
Arduino processing programozásánál hogyan lehet gomb kereszthivatkozást létrehozni?
Figyelt kérdés
úgy értem hogy az egyik négyzetre(gombra) kattintva egy másik alakzat(kör) felveszi az alakzat színét. Mert a programot amit írtam nem csak a négyzetre kattintva jelöli ki a kör alakzatot hanem bárhova a háttérbe és ez nekem nem jó.
Eddig ez a program.
int value = 1;
void setup () {
size(200,200);
}
void draw() {
fill(0);
rect(10,80,10,10);
fill(value);
ellipse(10,10,10,10);
}
void mousePressed() {
if (value == 0) {
value = 255;
} else {
value = 0;
}
}
2014. aug. 24. 20:13
1/1 CspCsj válasza:
void mousePressed() {
//ellenorzes, hogy az egermutato a negyzet hatarai kozott van-e:
if ((mouseX>=10) && (mouseX<=20) && (mouseY>=80) && (mouseY<=90)) {
if (value == 0) {
value = 255;
} else {
value = 0;
}
}
}
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!