Egy operációs rendszer megírása mennyire számít nehéz munkának egy számítógépes játékhoz képest?
Elég sok kérdést olvashattunk itt, hogy egyesek 0 tudással akarnak Call of Duty, Battlefield játékokat "gyártani".
Mi a helyzet egy operációs rendszerrel?
'Nem, egy önszerveződő csapat kell.' Persze, a MicroSoft is az volt már az elején és most is az. Százszor hatékonyabban megy ha legalább egy valaki tudja, hogy ki min dolgozik és nem egymást kell kérdezgetni.
Megkérdezhetem, hogy dolgoztál-e csapatban és ha igen mekkorában - komoly munkára gondolok, nem fontos, hogy programozás legyen -
SimkoL, igen, az utóbbi 15 évben csak professzionális fejlesztéssel foglalkoztam.
És hogy miről beszélek: [link]
Szerintem mindkettő nagyon nagyon nehéz.
Egy átlag ember el se tudja képzelni mennyire összetett dolgok ezek. Engem pl nagyon alap php programozás is meg tud izzasztani rendesen. Szerintem ha nagyon ráhajtanék a tanulásra akkor se menne komolyabban semmilyen programozási nyelv. Az archlinux is nagyon nagyon bonyolult nekem, és mindig tudok valami újat tanulni alatta.
Egy mai színvonalú játék felér egy operációs rendszer komplexitásával.
Az operációs rendszert nem annyira implementálni nehéz, mint inkább megtervezni. Ezért is nincs ebből olyan sok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!