Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Snake játék JAVA-ban. Szeretné...

Snake játék JAVA-ban. Szeretnék adni egy terv ötletet és arra szeretnélek titeket kérni, hogy mondjátok el kti milyen "hiearchiával" valósítanátok meg?

Figyelt kérdés

Szóval annyi lenne a lényeg, hogy adok egy mintát ami alapján szeretném megcsinálni a Snake játékot. Ez a minta legfőképpen classokból áll, csak nem tudom, hogy hogyan mondják normálisan.


Szóval én véleményem szerint:

Program - public static void main(...)

GUI - JFrame (..)

Grid - GUI-ra kirajzolna egy négyzethálót (drawLine-al), a kígyót és a kaját, valamint a kígyó animálása is itt lenne (ugye?)

Snake - Itt lenne a játék logikája

Key - Ez lenne a KeyListener osztálya


Nálam az objektum orientáltság azt jelenti (valamiért), hogy minden olyan dolog amely egy külön objektumnak mondható (grid, gui, key) legyen külön osztályban. Ezt tényleg így kéne felfogni?

Viszont, hogy tudom megoldani, hogy a Key.class elérje a Grid.class-t és mondjuk az egyik változoját (irány) változtassa ha private?

Szabad-e olyat csinálni, hogy a Key extends Grid?

Ismerem az IS-A megközelítést az öröklődésben, de az, hogy a billentyűfigyelő egyfajta pálya legyen nem jön össze nálam.


Remélem érthető, hogy mit kérdezek, ha nem akkor sorry csak nem tudom, hogy hogy fogalmazzam meg normálisan :D



2013. dec. 9. 18:08
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:
Persze, küldök privit.
2013. dec. 11. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!