Egy játék feldolgozásához mire van szükség konkrétan? Bővebben a leírásban
Hát lehet belenyúlkálni, de iszonyatosan bonyolult és nem éri meg a fáradozást. A programozás folyamata úgy néz ki, hogy megírsz egy programot egy nyelven, mondjuk C-ben. Amikor kész vagy, akkor lefordítod a programodat bináris állományra, ami 01011001 bájtok sorozata, mert a "számítógép csak ezt érti meg".
Na a gond ott van, hogy ha van egy játékod, amibe bele akarsz nyúlni, ahhoz meg kell szerezni a forráskódot, márpedig kereskedelmi forgalomban lévő játékoknál a forráskód szellemi termék és nem nyilvános. A telepítőt már bináris formában kapod meg.
Ha megszerezni nem tudod a forrást, akkor megpróbálkozhatsz a következővel:
Létezik egy "programnyelv", ami azt csinálja, hogy a bináris nyelvű parancsokat kicsit emberibb karaktersorokká tömöríti, ez az assembly.
A legtöbb amit tehetsz, hogy a bináris állományra ráeresztesz egy ún. disassembler-t, ami Assembly-vé akalkítja át azt. Na ebbe elvileg beleirkálhatsz, utána visszafordítod binárissá és megvagy.
Csakhogy elég nagy katyvasz lesz ez az assembly-vé alakított bináris, arról nem is beszélve, hogy az assembly egy iszonyatosan bonyolult nyelv, fejből kell tudnod ilyen kulcsszavakat meg memóriacímeket meg mittomén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!