Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Egy játék feldolgozásához...

Egy játék feldolgozásához mire van szükség konkrétan? Bővebben a leírásban

Figyelt kérdés
egy játékot szeretnék újrafeldolgozni jobb grafikával és már van pár ismerősöm akikkel ezt megszeretnénk csinálni,a modellezés,meg a többi az menni fog,és viszonylag egyszerű a kérdés,hogyan lehetne ezt megoldani hogy ugyanolyan legyen a nézet mint egy xy játékba? csak a kamera nézetet és az irányítást csinálnánk ugyanolyanra jobb grafikával.természetesen rendelkezem minimális tudással (előre köszönöm a tanácsokat,de ne legyen negatív senki válasza,mert nem lehetetlen és a kérdésre szeretnék választ kapni nem kritikákat olyanoktól akik unatkoznak. )
2013. nov. 27. 13:13
 1/5 iostream ***** válasza:
Nem lehetetlen, valóban. De egy játék általában annyira össze van fonódva a grafikával, hogy egyszerűbb újraírni, mint valahogy a binárisba belenyúlni. Persze ha valami nagyon jól definiált interfészen keresztül kommunikál, akkor lehetséges, de ez végletesen nem hatékony, és többnyire nem is ez a helyzet.
2013. nov. 27. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nagyon függ, milyen játékról van szó, mert ha egy másik játék grafikai motorját használja a játék, akkor ott megoldott a kommunikáció, csak a motort kell kicserélnetek.
2013. nov. 27. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Resident Evil 2 szerű lenne a játék hogy tudjak példát mondani,köszi az eddigi válaszokat. youtube-on vannak róla videók.
2013. nov. 27. 14:21
 4/5 Csxeba ***** válasza:

Hát lehet belenyúlkálni, de iszonyatosan bonyolult és nem éri meg a fáradozást. A programozás folyamata úgy néz ki, hogy megírsz egy programot egy nyelven, mondjuk C-ben. Amikor kész vagy, akkor lefordítod a programodat bináris állományra, ami 01011001 bájtok sorozata, mert a "számítógép csak ezt érti meg".


Na a gond ott van, hogy ha van egy játékod, amibe bele akarsz nyúlni, ahhoz meg kell szerezni a forráskódot, márpedig kereskedelmi forgalomban lévő játékoknál a forráskód szellemi termék és nem nyilvános. A telepítőt már bináris formában kapod meg.


Ha megszerezni nem tudod a forrást, akkor megpróbálkozhatsz a következővel:

Létezik egy "programnyelv", ami azt csinálja, hogy a bináris nyelvű parancsokat kicsit emberibb karaktersorokká tömöríti, ez az assembly.

A legtöbb amit tehetsz, hogy a bináris állományra ráeresztesz egy ún. disassembler-t, ami Assembly-vé akalkítja át azt. Na ebbe elvileg beleirkálhatsz, utána visszafordítod binárissá és megvagy.


Csakhogy elég nagy katyvasz lesz ez az assembly-vé alakított bináris, arról nem is beszélve, hogy az assembly egy iszonyatosan bonyolult nyelv, fejből kell tudnod ilyen kulcsszavakat meg memóriacímeket meg mittomén.

2013. nov. 27. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
tartottam hogy a forráskóddal lesz a baj de nem lehetetlen, ez esetben köszönöm a választ. a játékot c# nyelven írnám meg xna-val,esetleg valami akadálya lenne még ennek? c# a nyelv és xna és visual studio az amiket használnék a modellekkel nem lesz baj.
2013. nov. 27. 14:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!