Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Játékprogramozást hogyan...

Játékprogramozást hogyan lehetne elkezdeni és hol?

Figyelt kérdés
komoly válaszokat szeretnék és nem olyanokat hogy ha erre meg erre gondolok hogy én már programozó vagyok el se kéne kezdenem.az csak a cél hogy programozhassak csak el akarom kezdeni.gyorsan tanulok,a kérdésen belül arra gondolok hogy milyen végzettség kell, ha nem kell ide egyetem ne írjuk ide túlzásból és ha meglehet egyszerűen tanulni akkor az csak előny (vannak akik könyvből állítólag megtanulják de gondolom csak oktatótól lehet,de ha mégis ez is csak jó pont.) egy szóval tapasztalt emberektől várok válaszokat,nagyon tanulékony vagyok
2013. nov. 25. 09:05
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:

Hiába vagy nagyon tanulékony, ez nem egyszerű, és évek kérdése. Kezdetnek pl. készíthetsz HTML5-ös canvas-ben javascript-tel valami game-t.

Ehhez nem kell más csak tanulni, egy jó böngésző, és szöveges szerkesztő pl. Sublime text 2, vagy notepad++

2013. nov. 25. 09:58
 2/19 Csxeba ***** válasza:

Nagy fába vágod a fejszéd, játékfejlesztők csak a legjobb programozókból lesznek :D Tanulj angolul, mindig ez az első lépés. Utána döntsd el, milyen platformra akarod írni a játékot. Konzolokhoz nem értek, rendes PC-s játékokat C-ben, C++-ban, C#-ban írják. De a nagyon komoly játékokhoz ott helyben írnak speciális programnyelveket az adott célra, szóval erre is felkészülhetsz.

Webes böngészős játékokat írhatsz Java-ban, C#-ban, Flash-ben, Canvas-ben.

Androidos játékokat pedig Java-ban írják, Android SDK (Software Development Kit) segítségével.

De mondom, az angol az első lépés. Ha hivatásszerűen akarsz ezzel foglalkozni, akkor ELTE IK Programozó Informatikus Szak, B vagy A szakirány PC-re, C szakirány böngészős-androidos játékokhoz.

2013. nov. 25. 10:37
 3/19 A kérdező kommentje: