Löve2d Játékkészítés? FONTOS!
Löve2d-ben szeretnék játékot csinálni, de nagyon bonyolultak az angol nyelvű tutorialok. Szóval hogyan tudnék megcsinálni egy Super Mario Galaxy 2-játékot 2d-ben?
Tehát:
-Kéne részletes magyarázat, hogy hogyan kezdjem el
-Mit írjak be ezekhez: Launch Star, Animációk, Bossok, Power-upok, és lehetőleg egy pályaválasztó-map is jól jönne.
Ezekkel a programokkal rendelkezem(egy netes tutorial szerint ezek kellenek):
-Paint.net (Grafika)
-Löve2d (Motor ugyebár)
-Tiled (Mapcsinálás)
-AdvancedTiledLoader (Elvileg csak ezzel tudja a Löve betölteni a Tiled mapjait)
-Valami Collosion Detector
-és Notepad++
"Nincs olyan program amibe bepötyögöd, hogy new game mario és kész is"
ez olyan javásan hangzik:
SuperMario myGame = new SuperMario("Galaxy");
:DD
nem mondod
de ám a javában van a fél világ megírva (értsd előre) a c++ nem rakja a segged alá, max néhány containert
egyébként viccnek szántam, látom nem jött át
1. A világ nagy része C/C++-ban van megírva, csak nem std névtérben. (ejtsd: nem a nyelv része, hanem külső könyvtár)
2. Tökre átjött, hogy mit szeretnél, csak az, amit írtál nem adott hozzá semmit az eredeti poszthoz: neked nem jött át, hogy a #10 válaszoló is pont erre utalt, amit te sikeresen megmagyaráztál, azt hivén, hogy újat mondasz.
Tudsz programozni? Igen/Nem... Tedd fel, majd írd le, hogy mi volt a legnagyobb project (nem feltétlen nagyságra, de inkább bonyolultságra). Mivel egy játék elkészítése nem úgy működik mint már az előttem szólók írták, hogy Mario Sajat = new Mario(), és kész is a játék, a "Hello World"-nél jóval messzebb kell járnod.
Valamint, a témához kapcsolódóan, elindítottad már a programokat? Megnézted mit lehet kezdeni velük? Esetleg elolvastad a Löve2d dokumentációját? Mert szerintem ez lenne a legjobb elindulásnak.
"Tudsz programozni?"
No igen, sőt, pontosabban: Tudsz Lua nyelven programozni?
Én speciel nem, de ahogyan a demók forráskódjait elnézem, szép, tiszta, jól átlátható nyelv. Ennek az alapján akár a bonyolult tutoriálok nélkül is megcsinálhatod, ha amúgy vágod az objektumorientált programozást.
A saját véleményem egyébként az, hogy nem a tutoriálok a bonyolultak, hanem a játékkészítés. Föltehetnél néhányat az eddig készült Löve-programjaidból valahová, hogy lássuk, most hol tartasz, hátha valaki okosabb tanácsokkal is tud szolgálni.
@io
továbbra sem arra gondoltam, hogy a világ jvmen fut, hanem arra, hogy a javában meg van írva a fél világ előre
talán túl irodalmira sikerült a mondat(~hülyeség)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!