Pascal forráskód generálása?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Van egy pascal játékom, lehet benne mozogni, lőni, stb. A játék első elindításakor a program legenerál három fájlt (input ill. grafikai beállítások + mentések) és beleírja az alapértelmezett értékeket. Azt szeretném, hogy a kezdő értékeket a forráskód módosítása nélkül is tudjam változtatni.
Amire gondolok, hogy van egy config nevű fájlom és abban vannak a kezdőértékek. Amikor fordítom a programot, a Lazarus ezt tudja és átkonvertálja a szokásos "writeln(f,'szoveg');" módszerre.
Lehetséges? Ha igen, akkor hogy?
2013. okt. 6. 12:36
1/2 anonim válasza:
Nem egészen értem mire gondolsz. A config fájlokat ne a program írja (legfeljebb ha nem létezik), hanem futásidőben olvassa be. A fordítónak ebbe végképp nem szabad beleszólása legyen.
2/2 anonim válasza:
A programmal lehetséges értékeket beolvasni, és egy másik fájlba íráskor, vagy futás közben felhasználni. Kiszeded azt, ami kell, beteszed változókba, kiírhatod, használhatod, mintha a billentyűzetről olvastad volna be. Ügyelj arra, hogy ne azt a fájlt akard írni, amit olvasol, mert azzal egy alapvető tervezési hibát követnél el!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!