Progizo kérdése:
Blitz Basic 3D: hogyan kell irányba állítani egy 3D modellt?
Figyelt kérdés
Ha betöltök egy 3D-s modellt (mesh), az a megjelenésekor szembenéz velem. De hogyan lehet azt megoldani, hogy ha mozog 4 irányba, akkor mindig arra nézzen, amerre megy (a modellfigurának van szeme is, így látszik az eleje) vagyis forogjon el, hogy a szeme felé essen az iránya? Elfordítani persze tudom (RotateEntity), csak azt nem, hogy az "arca" iránya a mozgási irányba is álljon. Ez hogyan oldható meg? Mert ugye az EntityYaw azt adja, hogy éppen merre néz Y irányban, de hogyan közölhetem a programmal, hogy merre van az "arca" a modellnek és hogy annak megfelelően forogjon?2013. szept. 3. 16:38
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, a RotateMesh-sel működött. (Csak azt nem értem, hogy a RotateEntity-vel miért nem volt jó, azzal össze-vissza forgott.)
2013. szept. 4. 18:08
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!