Hogyan csináljak egy programot?
Figyelt kérdés
Egy nagyon egyszerűre gondoltam, annyi lenne, hogy megnyitom, kihoz egy olyan kezdőfelületet amit én akarok, tudjak bele írni két dolgot, azt mentse le, és kész.2013. aug. 22. 20:31
1/11 anonim válasza:
kihoz egy olyan kezdőfelületet amit én akarok - Mármint?
tudjak bele írni két dolgot - Mint például?
mentse le - Hogy? Mibe? Mire? Hova?
2/11 A kérdező kommentje:
Kihoz egy olyan kezdőfelületet, amilyet én akarok- Mármint egy képet. Tudjak bele írni két dolgot- Ez egy értelmű. Két rövid szöveget, mint ahogy ezt írom ide. Csak sokkal rövidebbet. Mentse le valahogyan.- Egy szöveges dokumentumba.
2013. aug. 22. 20:44
3/11 anonim válasza:
Bash Shell:
echo szoveg > txt
Ennyi linux terminál alatt. :D
Java/C/C++/PHP-ban jóval beljebb kell merülni.
4/11 A kérdező kommentje:
Nincs erre semmilyen letölthető alkalmazás? Vagy ez ennyire bonyolult? Mert a fa nagynak tűnik a fejszémhez... :D
2013. aug. 22. 20:57
5/11 iostream válasza:
Mi a gond a sima notepaddal? Tényleg nem értem, hogy ha egyszerűen szöveget akarsz lementeni, akkor miért nem jó a jegyzettömb.
7/11 qaxqaxqax válasza:
C++
https://www.youtube.com/playlist?list=PLuYHIg_0xQJuGfFx6AxtM..
Java
https://www.youtube.com/playlist?list=PLuYHIg_0xQJuV__ceSGjF..
Én c++al kezdtem, de válasz amit akarsz(: alapok mindenhol ugyanazok kb.
8/11 tabaki válasza:
A felületet Lazarusban könnyen összekattintgathatod, de a mentés igényel néhány sornyi pascal-programozást. Általánosságban: Egy programot valamilyen programnyelven kell megírnod.
9/11 anonim válasza:
Ez olyan, mintha azt kérdeznéd, hogyan csinálj egy egyszerű házat. Lehet kicsi, egy ajtó, ablak és kész. De ahhoz is tudni kell, mi az a fa, szög, kalapács, stb.
Szóval szép dolog, hogy programozni akarsz, de először egy pici alapozás is kell. A fenti linkeket én is javaslom, nézd át.
10/11 anonim válasza:
A kép betöltéséhez kell egy ablak, amibe betöltöd a képet egy grafikus könyvtár segítségével. A betöltött képre írnod kell, tehát kell valami, ami elintézi neked, hogy ahova kattintasz, onnantól be tudj írni egy szöveget. Egy eseménykezelő, ami lekezeli az egér kattintását, megtudja a pozíciót, és egy másik elem, ami a pozíciókat átvéve a képre írja a szöveget. Egy külön elem a mentést végző gomb, illetve ami lekezeli a gombra kattintást, vagyis elmenti a képet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!