Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Lehet ilyet C++ ban?

Lehet ilyet C++ ban?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, még csak most tanlom az egészet.

Van egy adott loop, pl:

while (x !=0)

-> azaz ha a beolvasott x változó értéke 0, abbahagyja a folyamatot.

Én ugyanezt akartam megcsinálni szöveges formátumban.

Ebben az esetben az x egy string:

while (x !=exit)

A programnak az lenne a lényege, hogy adott termékek mennyiségét számolja be, ezt loopolással szeretném megcsinálni, és ha a termék neve helyett azt írom be, hogy exit, akkor kilép a while ciklusból, és folytatja a programot. Nekem hibát írt ki. Én csináltam valamit rosszul, vagy ez a módszer nem működik string-el?

A válaszokat előre is köszönöm. Leoltani nem kell, ha valamit nagyon rosszul csinálok, mivel mint már írtam, elég kezdő vagyok még. ^.^



2013. aug. 3. 23:46
1 2 3
 21/25 tabaki ***** válasza:
Köszi, megnyugodtam :)
2013. aug. 4. 01:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:
Kíváncsi lennék, ki és miért nem találta hasznosnak, hogy idézőjel kell a string literál köré...
2013. aug. 4. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 tabaki ***** válasza:
Ööö... Mér, mi kelljen inkább?
2013. aug. 4. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:

1. eredeti kérdésre a válasz: NEM


2. switchet csak beépített integral typeokra használhatsz, stringre nem


3. a string literál meg az std::string az ****ra nem ugyanaz, az előbbi egy memóriacímként értékelődik ki, és azonos szöveg esetén is két különböző literálról beszélünk, vagyis ("alma" != "alma")


ha std::stringet szeretnél, azt így csináld:

std::string("alma")

de a switch ezzel se fog menni, használj ifeket, vagy std::map-ot, vagy oldd meg máshogy

2013. aug. 4. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
MEEEEEEEEEEEEEE
2013. aug. 18. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu