Zajgenerálás és Terrain-készítés zajból?
Figyelt kérdés
Egy kisebb játékprogramon dolgozok és szükségem volt hozzá egy talajgeneráló algoritmusra. Több helyen is ajánlották a Simplex zajt talajgeneráláshoz, és mivel ezen a téren nem vagyok különösebben gyakorlott, letöltöttem egy Simplex zajkészítő kódot.
A probléma ott van, hogy én a több helyen is ábrázolt eredmény helyett, mint pl. ez: [link]
egy átláthatatlan zajtérképet kaptam, mint: [link]
Mit kell Simplexszel csinálni, hogy az előbbi eredményt kapjam?
Továbbá még jobbnak találtam ezt: [link]
Ezt milyen algoritmussal tudom elérni?
2013. júl. 31. 14:10
1/1 iostream válasza:
Az oldalt, amit linkeltél, átnézted? Itt le van írva szépen: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!