Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Zajgenerálás és Terrain-készít...

Zajgenerálás és Terrain-készítés zajból?

Figyelt kérdés

Egy kisebb játékprogramon dolgozok és szükségem volt hozzá egy talajgeneráló algoritmusra. Több helyen is ajánlották a Simplex zajt talajgeneráláshoz, és mivel ezen a téren nem vagyok különösebben gyakorlott, letöltöttem egy Simplex zajkészítő kódot.


A probléma ott van, hogy én a több helyen is ábrázolt eredmény helyett, mint pl. ez: [link]

egy átláthatatlan zajtérképet kaptam, mint: [link]


Mit kell Simplexszel csinálni, hogy az előbbi eredményt kapjam?


Továbbá még jobbnak találtam ezt: [link]

Ezt milyen algoritmussal tudom elérni?



2013. júl. 31. 14:10
 1/1 iostream ***** válasza:
Az oldalt, amit linkeltél, átnézted? Itt le van írva szépen: [link]
2013. júl. 31. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!