Hogy csinálják a játékokban pl. : GTA 4, Mafia 2, hogy behorpadjanak, összetörjenek az autók? Meg lehetne csinálni ezt a Blender 3D nevű programmal?
Ezek általában eléggé le van butítva, nem szoktak komoly szimulációkat futtatni(egyrészt mert marha jól néz ki ez is, másrészt meg mert rengeteg erőforrást felzabálna). Szóval ezek általában scriptelve vannak.
Meg lehet csinálni gyakorlatilag mindennel, ami engedi a vertexek tologatását valós időben - igen, blenderrel is. A hogyanra viszont itt sajnos nem fogsz választ kapni, annál azért mélyebb témakörről van szó.
Őőőő.. elméletben: kocsi x pozíciótól y pozíción belül "beleütközik" egy másik szilárd tárgyba, akkor megváltoztatják azon a pozícióján a textúráját a kocsinak.
Sokkal rövidebben: bescriptelik.
vagy a vertexeket módosítják az az írnak vertex shadert rá.
Vagy pedig megcsinálják a kocsit többféleképpen széttörve.És így lesz több törés modeljük.Ha a kocsi szemből ütközik akkor a kocsit kicserélik arra a másik modelre ami elölről szét van törve
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!