Hogyan érhetném el, hogy játék közben a háttérben futó programmal megvalósított egér klikk legyen érvényes a játékban is?
Figyelt kérdés
Röviden:
Írtam egy konzol applikációt c++-ban amely egy kamerán keresztül figyel egy kartonpapírból készített kormány orientációját és ennek a függvényében mozgatja az egeret. Ezzel így szépen lehet kanyarítani a játékban az autót analóg módon. Most azt csináltam, hogy ha közel viszem a kormányt a kamerához akkor folyamatosan nyomja a bal egér gombot, ami a játékban a gázt jelenti. Szépen klikkel is de a játék nem érzékeli. Hogyan tudnám rávenni, hogy érzékelje?
2013. júl. 5. 10:44
1/3 A kérdező kommentje:
Meglett a gond. Az volt a probléma, hogy a gázhoz folyamatosan kell nyomni az egér gombot, én viszont csak klikkelgettem, ami nem volt hatással a játékra.
Most müxik elég jól, el lehet vele játszogatni.
2013. júl. 5. 11:49
3/3 A kérdező kommentje:
?
2013. júl. 6. 18:06
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!