C#, vonal összes pontjának kiírása?
Az elméleti egyenes sehogy, mert az nyilván végtelen számú pontot tartalmaz.
Gyakorlatilag megnézed, hogy mekkora az (x1,y1) és (x2,y2) távolsága pixelekben és minden egyes x-re egyesével kiszámolod, melyik pixel-re között hova fog kerekíteni a fordító.
"Gyakorlatilag megnézed, hogy mekkora az (x1,y1) és (x2,y2) távolsága pixelekben és minden egyes x-re egyesével kiszámolod, melyik pixel-re között hova fog kerekíteni a fordító."
Ez azért nem jó, mert a vonalak kb fele lukacsos lesz így (amik meredekebbek 45 foknál). No meg nem hiszem, hogy a kérdező fel tudná írni két pontból az egyenes egyenletét, ha ilyen problémái vannak.
@I.V.lenin :)
viszont ez egy jó ötlet függvényrajzolóhoz x szerint (ugye egymás fölött jó lenne ha nem lenne pixel, mert az úgy matematikailag nem a legegyértelműbb hozzárendelés)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!