Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ha játékfejlesztő[programozó]...

Ha játékfejlesztő[programozó] akarok lenni, akkor mérnök informatikus vagy Programtervező informatikus-nak tanuljak?

Figyelt kérdés
A kérdés addot,várom a válaszotokat!

2013. márc. 8. 06:42
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
96%
Hülyeség, de igazából mindegy. Ha játékfejlesztő akarsz lenni, akkor azt nem egyetemen fogod megtanulni. Ott kapsz logikai alapot a programozáshoz, de az igazi mély tippeket és anyagot a netről, könyvekből, magadtól fogod elsajátítani, illetve megtanulni :)
2013. márc. 8. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 anonim ***** válasza:
100%
Ha hardcore motorprogramozó akarsz lenni, akkor mérnökinfó, mert a fizika hasznos lehet, amúgy szerintem programtervező is tökéletes minden célra.
2013. márc. 8. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/27 A kérdező kommentje:

1: Szerintem mindegy hogy melyik?

Pl nezzuk a cryteket,nekik van grafikus motorjuk stb.. Oda pl melyikkel lenne eselyesebb bekerulni?

2013. márc. 8. 08:04
 4/27 anonim ***** válasza:
100%
Oda brutál jó kapcsolatokkal:)
2013. márc. 8. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 DaniKacsa :P ***** válasza:
100%
Oda ketlem, hogy csak ugy bejuthatsz! De ez rajtad mulik, hogy mi akarsz lenni, esetleg ha egy csoport foprogramozoja akrsz lenni, akkor inkabb mint mernok tanulj, de ha egy csoport egyik tagja akarsz lenni es mas iranyit, akkor eleg a csak sima informatikus is! Persze ha "csak sima informatikuskent" jobb otleteid vannak mint a nagyobb fejes, tuti van eselyed hogy TE lepj az o helyebe! :)
2013. márc. 8. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 A kérdező kommentje:
mas nagyobb jatekfejleszto cegek vannak magyarorszagon?
2013. márc. 8. 08:18
 7/27 A kérdező kommentje:

es mernok infoval,vagy prog. Infoval erek tobbet,egy ilyen helyen?


Dani: a sima info az programtervezore gondolsz?

2013. márc. 8. 08:26
 8/27 iostream ***** válasza:
100%

Rohadtul mindegy, mert úgyis otthon, sok-sok óra szívással fogsz megtanulni programozni. Az ELTE talán jobb, mert komolyabb matekot tanít, márpedig a játékokhoz általában kell matek, már ha PC-re írt, nagyteljesítményű cuccokról beszélünk. Mo-n jellemzőbb a mobiltelefonra fejlesztés, több viszonylag sikeres Android/iOS játékot gyártó cég van. Ahhoz nem kell komoly matek.

Ami kell, hogy már most kezdj el játékokat gyártani.

2013. márc. 8. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim ***** válasza:
100%
Azért a matek az ilyen dolgoknál valamivel fontosabb, mint a fizika. Az, hogy egy viszonylag egyszerű fizikai jelenséget lemodellezz 3d-s koordináta-rendszerben, amit aztán leképezel a monitorra, sokkal több matekot igényel, mint fizikát. Emellett már olyan sincs, hogy sima játékfejlesztő, van aki a motort írja, van aki az AI-t, van aki a modelleket készíti, animál, textúráz, szervert fejleszt stb. Rengeteg technológia kerül felhasználásra, egy-egy ember tuti nem ért mindenhez, ha egy komolyabb projektről van szó. A legjobban úgy tudsz elindulni, ha megfelelő alapokat szerzel a programozás elméletéből, és kellő mennyiségű matekot tanulsz mellé, majd amikor már átlátod melyik terület mit is csinál, választasz. Erre a proginf megfelelőbb. Mérnök infón van fizika, digitális technika (ami pl áramkörök tervezésével foglalkozik), ezekre egy programozónak picit kevesebb szüksége van.
2013. márc. 8. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 anonim ***** válasza:
90%

Röviden és egyszerűen: proginf.


De valóban nem az egyetemen fognak megtanítani játékot fejleszteni.

2013. márc. 8. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!