Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan kezdjek neki?

Hogyan kezdjek neki?

Figyelt kérdés

Sziasztok, ősztől programtervező szakra megyek majd minden bizonnyal, de még teljesen kezdő vagyok ilyen téren, és szeretném addig feltornászni magam programozásból, hogy ne induljak hátrányból.

Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogyan álljak neki? Milyen nyelvvel kezdjem? Milyen programokra lesz szükségem? Bármilyen hasznos tanácsot szívesen olvasnék.

Köszi előre is!

2013. febr. 3. 11:09
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

"ezt csináltam főiskolán"

Jah, ott meg is lehet, azért egy egyetemen általában a 2-eshez sem árt tanulni.

2013. febr. 3. 21:37
 12/15 anonim ***** válasza:

"Nem tudom, ki járt rosszabbul :)"

- Nem tudtam, hogy ma már szégyen tanulni...

2013. febr. 3. 21:43
 13/15 anonim ***** válasza:

"Jah, ott meg is lehet, azért egy egyetemen általában a 2-eshez sem árt tanulni."

"- Nem tudtam, hogy ma már szégyen tanulni..."

Szövegértési nehézségek ellen tudom ajánlani az általános iskolát, állítólag hasznos az ilyesmire.

Szóval, hogy világos legyen:

NEM azt mondtam, hogy nem tanultam semmit. Eleget ahhoz, hogy átmenjek a vizsgákon, gyakorlatiasabb tárgyakból többet, mert az érdekelt.

NEM mondtam, hogy szégyen tanulni, de szerintem a felsőoktatás NEM elsősorban arról szól, hogy az ember tanuljon(a szakmát igazán csak munkában tanulja meg úgyis), hanem hogy jól érezze magát.

Viszont az tényleg szégyen, ha valaki úgy diplomázik le egy egyetemen/főiskolán, hogy egyszer sem bulizott egy jót, és nem fektetett meg pár nőt, mert állandóan a kib-szott könyveket bújta.

2013. febr. 3. 21:55
 14/15 anonim ***** válasza:
Egy a lényeg: TANULNI DUGNI BULIZNI :)
2013. febr. 4. 11:39
 15/15 anonim ***** válasza:

Szövegértési nehézséged neked van, de ez még a legkisebb gond.