Dark Basic Pro programozasi nyelvhez milyen enginek vannak? Es az unity 3d enginehez melyik programozasi nyelvet szukseges tudni?





Az első kérdés értelmetlen, a dbpro egy eszköz, nem egy programozási nyelv(a megfogalmazás talán pontatlan, kössetek bele).
Unity3d t lehet scriptelni java,c#, illetve boo nyelven, és ha jól emlékszem megeszi a natív c++ t. Ezekre a kérdésekre választ kapsz az adott termék honlapján, érdemes ott körbenézni, ha már egyszer úgy döntöttél, hogy ez a két alternatíva van.. (egyébként hogy jött ez a kettő? Nagyon nem egy súlycsoport, ha az előbbi a trabant, akkor az utóbbi egy felső kategóriás bmw.)





a unity nem java-s hanem javascript-es. Van némi különbség a kettő között.
Az, hogy natív c++-t is megesz ebben nem vagyok olyan biztos, mert a gyártó sehol nem ír róla, de állítólag pluginokkal el lehet érni ezt is
A Darp basic pro valóban egy eszköz( pontosabban függvénykönyvtár), de ha minden áron ebben akarsz programozni, akkor inkább használd a Dark Game SDK-t, és akkor tudsz c++-ban programozni. Utóbbi azért érdemes, mert 1,5-2 szer olyan gyorsabb lesz a program, mint a sima interpreteres basic-el történő fordítás.
Tehát próbáld meg a c++ programnyelvet, de ha még nem programoztál, akkor ne egyből játékot akarj írni. Kezd el pl. java-ban, vagy c#-ban, ezek egyszerűbbek, és unity-ban a c# használata adott lesz, de kell némi matek hozzá( mást nem a mátrixoknál). Majd ezután próbáld meg a c++ programnyelvet, mert az használhatod a Dark Game Pro-ra, és a unity-re is ha nagyon szeretnéd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!