Most olvastam olyat, hogy böngészős "mmo"-hoz lehet érdemesebb lenne egy "NoSql" adatbázis?
Még olvasgatok éppen ezután, esetleg tudtok valamit erről a témáról?
Értem, ami az alábbi cikkben van magyarázat, de nincs e téren tapasztalatom, tényleg jobb?
Mik az előnyei-hátrányai?
Nehéz megtanulni egy ilyet, és phpval működtetni?
Nem nehezebb, mint az sql-t használni.
Kinek mi jön be, igazából nézz kicsit utána, hogy mi is a különbség, ezt itt elírni nem olyan rövid.
(Teljesen más az elképzelés mögöttük.)
Köszi a választ!
Néztem 1-2 videót, és asszem rájöttem mit akart az a cikk:
lenne egy tárgyak kategóriám, ebben lenne potion, fegyverek, páncélok.
Na ezt mysql-ben elég bonyolult lenne.
Mongodb-ben pedig csak megcsinálom, hogy tárgy kategória, ezen belül fegyver objektum - van sebzése pl. ; páncél objektum - védelem pl. ;
és most hirtelen egy kérdés:
potion objektumon belül tudok létrehozni még kategóriákat?
tehát lenne olyan aminek csak egy adat kell, olyan aminek 3 is.
(PL hp poti csak hp-t tölt, de mondjuk valami superpoti tölt hp-t, manát, meg ad egy erősséget.)
Igaz, hogy sokkal gyorsabb?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!