Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Game Maker 8 ELAKADTAM,...

Game Maker 8 ELAKADTAM, tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés
Egy játékon dolgozom,platformer,lövöldözős...Ellenséget kéne csinálni,az AI nem lenne gond de egy ellenség több darabból áll (FEJ,TEST,KAROK,FEGYVER,...)Az a kérdésem hogy hogyan oldjam meg azt hogy 2 ugyanolyan testrész nem menjen azonos enemyhez ( x = enemy.x ; y = enemy.y )...Mindegyik testrész az elsőhöz kötődik....segítsetek légyszi!

2012. szept. 26. 23:38
 1/2 anonim ***** válasza:

Egy ellenfél objektumot csinál meg úgy, hogy a karokat és minden hozzátartozót ő maga a megfelelő helyen tartsa magához képest relatívan elhelyezve.


Így elég magát az ellenséget mozgatni, a többi feladatot ő maga fogja megoldani. (Vagyis azt, hogy hol legyenek a végtagjai.)

2012. szept. 27. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Az rendben van,csak ha sokszorosítom az ellenfelet(többet rakok le a pályára)akkor minden új végtag az elsőhöz megy.

VALAMI olyasmire lenne szükségem hogy arra az Object re értelmezze az utasítást,amely tartalmaz egy bizonyos változót(pl: x = Obj_enemy[ami tartalmazza SOROZATSZÁM nevű változót] )

2012. szept. 28. 22:25

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!