Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Vajon eljön az idő, hogy a...

Vajon eljön az idő, hogy a puszta gondolatokkal lehessen programozni?

Figyelt kérdés

A gondolatnál gyorsabban, hatékonyabban nem is lehetne dolgokat létrehozni.

Nem nehéz belegondolni, milyen jó lenne ha az ötletek azonnal megvalósulnának.

Esetleg van már ilyen, hogy a gondolatokkal hoznak létre dolgokat, pl programokat, de akár tárgyakat?



#gondolatalapú programozás #azonnali gyártás
2012. szept. 24. 01:09
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
0%

1000% hogy van csak ez el van titkolva.7 évvel ezelőtt megjelent egy cikk a HVG-ban ahol szó van arról hogy képesek olvasni az emberek gondolatát,mindössze rá kell tenni a fejükre egy bukósisakhoz hasonló "cuccot" és számítógép segítségével látják hogy mire gondol stb Ugye tudjuk hogy az állam nagyon szeret titkolózni,több olyan találmányokat titkolnak amiket már hosszú évtizedek óta felfedeztek.Most gondolj bele,milyen régi technológia lehet már az a gondolatolvasós rendszer?Mennyi ideig titkolták?Azóta eltelt 7 év és ugye rohamosan fejlődik minden.Azóta sokkal komolyabb dolgokat tudnak amiket else tudnánk képzelni


Összegezve a dolgot,garantálom hogy ezt a gondolatokkal való programozást már nagyon régen tudják,biztos hogy van,ez nekik már eléggé primitív dolognak számít,ennél sokkal komolyabb dolgokra képesek!

2012. szept. 24. 02:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%
Programozásnál nem az a probléma, hogy be kell gépelni a kódot. Azt egy jól idomított majom is megcsinálja. A tervezés, kapcsolatok létrehozása, hibák felderítése, ami kb most is gondolatban zajlik.
2012. szept. 24. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 iostream ***** válasza:
100%

Ehhez egy olyan fordító kéne, ami gondolatról fordít valamilyen programozási nyelvre, esetleg gépi kódra.

Egyelőre a beszélt nyelvek fordítása sem megoldott probléma.


Egy olyan AI kéne hozzá, ami eleve feleslegessé teszi az emberi tényezőt.

2012. szept. 24. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 Srapnel ***** válasza:

Igazából most is puszta gondolatokkal programozol.


Nincs olyan, hogy közvetlenül a gondolataidat olvasva programoznak, vagy terveznek tárgyakat. Egyébként olyat már láttam, hogy egy képernyőn mutatott tárgy elforgatását, elmozdítását, közelítését megoldották fejre rakott elektródákkal. De messze van ez még attól, hogy bonyolult gondolatokat lefordítsanak és ráadásul a túloldalt megfelelően értelmes rendszer legyen (ld. előző hozzászóló).

2012. szept. 24. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 tabaki ***** válasza:

Hát igen, mindent elsősorban gondolatokkal hoznak létre.

Kíváncsi vagyok egyébként, hogyan oldanák meg a célirányos szűrést, például hogyan lehetne kihagyni a folyamatból, ha közben olyasmi jut eszembe, hogy dögöljön meg minden hülye vasutas vagy alávágnék Mancikának. Vagy nem is olyan nagy baj, ha menet közben ezek is megvalósulnak?

2012. szept. 24. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 Közveszélyes Kontár ***** válasza:

Azok a gondolati "háttér zörejek" :P

azt már minden óvodás számítógép kitudja szürni :P

2012. szept. 24. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:

Ne mondjátok, hogy most is gondolatokkal történik. Nem, most nem gondolatokkal történik. Most fizikálisan be kell pötyögni a kódot, vagy drag and drop módon programozol vagy akárhogy. (Minden a gondolattal indul, ezt felesleges mondani.)


Olyan programnyelvre gondolok, hogy közvetlenül megérti a gondolatokat, egy önálló programozási nyelv.

2012. szept. 24. 10:19
 8/19 Srapnel ***** válasza:
Igen, ezt már leírták neked, hogy még a természetes nyelvek fordítása sem, nem hogy megértése sem megy.
2012. szept. 24. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 tabaki ***** válasza:

(iostream)

"Egy olyan AI kéne hozzá, ami eleve feleslegessé teszi az emberi tényezőt."


Ó, hát ilyen már volt. Mondá az úr: "Legyen világosság!"

Szóval gyakorlati modell van, csak nehéz lekódolni...

2012. szept. 24. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:

"Olyan programnyelvre gondolok, hogy közvetlenül megérti a gondolatokat, egy önálló programozási nyelv."

Kevered a fogalmakat.A nyelv az nem ért meg fogalmakat, az nyelvi elemek és szabályok összessége.

Az emberi gondolatok nem egy programnyelv, meg nem is egy nyelv. Mivel minden ember gondolatrendszere/struktúrája egyedi, legfeljebb a nyelvek egy osztálya.

Az emberi és állati mozgásszervi/látásszervi agyterületek kutatása során sikerült már olyan szerkezetet csinálni amit gondolttal irányítanak, de ez ne tévesszen meg ez csupán az agyi vagy egyéb idegi imulzusokat amit kibocsájt az agy azt a jelet fogadja és végrehajtja, mint a lábad amikor mész, elveszetett végtagoknál alkalmazták már műláb/műkéz stb. Nem úgy működik hogy csináltak egy műkezet és akkor odaadják stb és tudod mozgatni gondolattal, minden emberre egyedileg újra kell kalibrálni.Ez messze nem ugyan az, hogy az ötletemet már fordítaná C-re vagy gépi kódra a gép. Ez csak annyi hogy az egeret, vagy billentyűzet helyett stb. vagy akármit nem kézzel irányítok hanem agyi impulzusokkal azaz agy által előállított elektromos jelekkel, hasonló mint a távirányítású kiskocsi. Viszont az absztrakt gondolatok szerkezete az sokkal sokkal bonyolultabb, még a természetes nyelvek fordítása sincs megoldva, de ezt már írták.

2012. szept. 24. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!