Még nem tartok ezen a szinten de érdekelne, hogy ha OpenGL szeretnék használni majd akkor, annak libeit le kell töltenem és beállítani egy fordítóba az elérési útvonalakat?
Figyelt kérdés
Ha például valami más ablakkezelőt használok és nem az OpenGL beépítettjét(GLUT ha van ilyen) akkor,hogyan?
Nem értem ezt az egészet.
Tudom,hogy a directX nél ott van az sdk és az OpenGL esetében,hogy van?
Please ne küldjetek linkeket mert kerestem de valahogy mégsem találtam a számomra elfogadható értelmes magyarázatot.
2012. jún. 19. 16:02
1/1 iostream válasza:
A libek már megvannak a gépeden, és igen, be kell állítani hogy milyen libet használj, kb annyi, hogy fordításkor meg kell adni ezt: -lopengl (most nincs előttem a pontos neve, de nem bonyolult).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!