Az OpenGL és a GTK+ nyelvi elemeit függvényhívásait hogyan tanuljam meg mindet? Ez rengeteg, lehetetlen.
Első jól mondja nem ettől lesz valaki programozó.
Sőt... Ha nekiállsz mindet megtanulni, akkor biztosan nem leszel programozó.
Hát akkor mitől leszek programozó?
Hogy néz az már ki,hogy a könyvekből keresem ki a kódokat?
Ha az leszel megtudod.
De nem könyvekből.
Tonna számra vannak a dokumentációk a neten, akár letölthető formában, illetve egy rendes IDE-ben ott a kódkiegészítés is, illetve menet közben lekérhető a megfelelő részlet.
Egy programozó nem attól lesz programozó, mert fejből tudd x db függvényt.
Nem ez kell.
Ehhez egyfajta gondolkodásmódra van szükség. Tudni kell magas, absztrakt szinten gondolkodni, tudni kell a különböző technikákat és kell megfelelő ismeret ezek használatában.
Például egy gyorsrendezést sem úgy tanul meg az ember, hogy tudja, hogy C-ben ezt vagy azt a függvényt kell hívni.
Hanem megtanulja és megérti az elvét, esetleg a peszudokódot is valamennyire memorizálja. Ezután olyan nyelven implementálja ahogy akarja.
Nem egy adott nyelvet kell tudnod használni. Egy programozó BÁRMILYEN nyelvhez kell, hogy tudjon gyorsan alkalmazkodni.
Különböző feladatokkal egyenként, vagy néhányanként begyakorlod a függvényeket.
Készíts különböző méretű ablakokat, határozd meg, hogyan viselkedjenek a méret megváltozásakor! Rajzolj beléjük először egyszerű ábrákat (kört, három- és négyszögeket, pálcikaembert, vagy amit kitalálsz), majd egy órát, ami jár is! Készíts képernyővédőt!
Melyik nyelvhez használnád? Mert azt is be kell gyakorolnod; akár előtte, akár párhuzamosan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!