Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ha sikerül eléggé híressé...

Ha sikerül eléggé híressé tennem a weboldalamat és ha elkészítenék én és a csapatom egy jó játékot pc re akkor nagy esélyem lesz arra, hogy 2 millió eurós bevételem legyen a játékból?

Figyelt kérdés

Vagy ez bejöhet:

Elkészítünk egy játékot és árulni fogjuk mások üzleteiben.

Ezt megengedné az üzlet tulajdonosa?


2012. márc. 28. 04:02
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Milyen játékot szeretnél te csinálni?
2012. márc. 28. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Alig van esély erre!

Ha játékfejlesztéssel akarsz pénzt keresni, akkor legjobban azzal jársz, ha már megvan hozzá a megfelelő végzettséged, akkor ilyen munkakörben próbálsz meg elhelyezkedni.


Az a baj, hogy a kérdésből is kiderül, hogy rengeteg dologgal nem vagy tisztában. Mellesleg, aki ilyet kérdez, az játékfejlesztésben sem lehet otthon.


Egy játék kifejlesztése és piacra dobása rendszerint súlyos milliókba, esetleg milliárdokba kerül, ha az árakat Ft-ban vesszük.

2012. márc. 28. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim válasza:
Halvány lila esélyed nincs. Már a piacra dobáshoz több millió/milliárd forint kell. Na persze, megcsinálod, de hogyan engedélyezteted a forgalmazását? Tudod, milyen szigorú szabályok vannak?
2012. márc. 28. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Ha ilyen irányban tanulsz, akkor kisebb flash játékokkal bejöhet, olyanról hallottam h egy sráctól megvették és kapott érte valamennyi jogdíjat, de ez inkább az ő tudása, és szerencséje.


Esetleg ha valami hivatalos játékfejlesztő cégetek lenne, amire felfigyelhetne valami kiadó, de még abból sem kapnátok annyi pénzt. Árulni meg nem fogja senki, max a piacon, mert annak is megvan a maga jogi háttere, hogy legális legyen, és nem árt némi marketing.


De nagyjából esélytelen a dolog.

2012. márc. 28. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
Ekkora bevételekről teljesen felejtős álmodozni. Ellenben az okostelefonok visszahozták kicsit a sufnifejlesztéseket. Azokra lehet kisebb játékokkal jelentkezni, ezekért esetleg pénzt kapni. De ez a piac is olyan telített, hogy elképesztő. Pl az Angry Birds is a marketing miatt annyira sikeres.
2012. márc. 28. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

Most nagyon mérges vagyok mások milliárd dolláros bevételeket szednek a játékaikból például killzone.

Hogy az istenbe indultak azok el a nulláról?

Rossz nézni,hogy másoknak milyen jól bejön az élet.

Én nem akarok dolgozó lenni.Azzal csak másnak keresném a pénzt amit meg én kapok az pedig elenyésző összeg az csak arra jó,hogy ledolgozzam az életemet.

Azok meg élvezik az életet.


Nem hiszem el,hogy ennyi programozó itt van fősulit végeztetek és mindenre azt mondják,hogy esélytelen.

2012. márc. 28. 16:31
 7/13 anonim ***** válasza:

Szerintem fölösleges belevágni, mivel a játékfejlesztéshez kell egy jó fejlesztő csapat. Ha csak páran vagytok, akkor szinte esélytelen, hogy belátható időn belül valami rendkívülit alkossatok. Egy nagyobb létszámú team-et pedig nem fogsz tudni ingyen dolgoztatni, még az is lehet, hogy pár embert sem.

Ha a játék elkészül, akkor pedig annak óriási reklám kell, hogy felfigyeljenek rá.


Egy no name terméket iszonyatosan nehéz eladni egy olyannal szemben, amit mindenki ismer.

2012. márc. 28. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

Fejlesztő csapat az megvan 22 fős :D és ingyen dolgoznak.

A fűrész című filmet is,hogy felkapták és legelőször egy no name csapat készítette.Ennek a tudata hajtja őket,de engem is.De a reklámozásra tőke nincs ezért kéne egy weblap amit híressé kéne tenni valahogy.

2012. márc. 28. 18:19
 9/13 anonim ***** válasza:

Mindegyik profi a szakmában? Vagyis profi szoftverfejlesztőkkel, játékfejlesztőkkel, programozókkal, grafikusokkal, animátorokkal, stb dolgozol. Úgy értem dolgoztak már ehhez hasonló projekteken? Ha nem, akkor már itt buktad a dolgot. És a csapat minden tagja vállalja, hogy akár kb 5-20 év közötti időszakot fizetés nélkül ledolgozik egy teljesen esélytelen projekten?


Ja és ami a legfontosabb, hogy ezt magánszemélyként nem fogjátok tudni értékesíteni. Magyarországon a vállalkozással és üzletszerű tevékenységgel kapcsolatos szabályozások igen szigorúak. Tegyük fel, a játék elkészül (nagyvonalú leszek) kb 5 év alatt, és te csak a játék elkészülte után hozol létre egy vállalkozást, és piacra dobod a szoftvert. A NAV első kérdése az lesz, hogy ki dolgozott ezen a játékon, hogy közvetlenül a cég létrejötte után kész is van? A másik kérdés pedig az lesz, hogy azoknak a munkavállalóknak mi van a bérével, akik a szoftveren dolgoztak, és persze hol vannak befizetve a munkavállalók járulékai?

Ha a vállalkozást eleve már a játékfejlesztés megkezdése előtt megalapítjátok, akkor pedig éves szinten több 10 milliós költséggel kell számolnotok, ha csak a projekten dolgozók bérét vesszük alapul.

Lényeg, hogy a munkáért bér jár, ami után te adózol, járulékozol az államnak. Ha azt nem így teszed, az már törvénysértés.


Az ingyen munka, ha még piacra is akarjátok dobni a játékot, nem jöhet szóba.

2012. márc. 28. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 tabaki ***** válasza:

Dehogy esélytelen! Az Agry Birds is világsiker lett.

A profi csapat 53. játéka...

2012. márc. 28. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!