A profi játékkészítő cégek (pl. : Ubisoft) milyen programmal írják a játékokat?
dehogy is jegyzettömb!
hardveres szinten állítják össze ÉS/VAGY kapukból! :D
Kedves 4.
Éppen azért kérdeztem meg, mert nem tudom a kérdésre a választ, és hátha van valaki, aki meg tudja mondani.
Kiegészítés a kérdésemhez: Milyen programnyelven, és milyen fordítóval, valamint milyen dll-ek, vagy egyéb más könyvtárakat használnak?
Nézd: itt, forgatókönyvvel dolgoznak, mint a filmeknél.
De viszont, itt csapatban dolgoznak, van aki, a zenéért felelős, van aki a látványért és így tovább.
Vagyis, mit szeretnél egy játéknál?
A 8. felvetése jogos:
Programozni szeretném a már elkészített grafikákat, animációkat, dll-eket, zenéket, stb.
Szerintem a nagyobb játékfejlesztő cégeknek megvan a maga fejlesztő környezete vagy legalábbis a motornak amit használnak.
Mondjuk ez lehet az én tudatlanságom de most így hírtelen nem ugrik be az Ubisoft-tól motor.Az Epic-nek,Crytec-nek,Valve-nak,Rockstar-nak,id-nek van saját motorja amit biztosan tudok és ezeket a motorokat általában több nyelven írják minden részt abban a nyelvben ami a legalkalmasabb rá.Majd a kész motort beépítik egy fejlesztő környezetbe mint az Epic az Unreal motort az UDK-ba,a Crytek a CryEngine-t a CryEngine SDK-ba és így tovább.
És ezt a fejlesztő környezetet használja mindenki,azok is akik a motort licenszelik.Persze ezeket a fejlesztő környezeteket a nagyobb játék fejlesztő cégek ha licenszelik akkor a forráskódot is megkapják mellé így bele tudnak nyúlni,bármit átalakíthatnak úgy ahogy az nekik jobb tehát létrehozhatják a saját fejlesztő környezetüket a saját izlésük szerint és persze magán az engine-en is módosíthatnak ahogy akarnak.
Ezért van az hogy mondjuk ez egyik Unreal motoros játék átkozottul szép és jól optimalizált még a másik csúnyább és kevésbé jól optimalizált.
Ha érdekel próbáld ki a Unity-t vagy Shiva3D-t esetleg a Torque-t.Ilyeneket használnak ők is csak a sajátjukat.
De ha konkrét példát akarsz ott az UDK.
Ebben a fejlesztő környezetben készül minden játék ami Unreal motort használ csak annyi a különbség hogy a profi játék fejlesztő cégek a forráskódot is licenszelik és módosíthatnak rajta ahogy akarnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!