Hát vagy fősulin/egyetemen (játékkészítés középsuliban nincs), vagy különböző képzéseken pár százezer/hónapért.
Maradt az otthon tanulás lehetősége mint nekem. Arra meg guglizni kell. Barátod a Gúgl. Keresel C# programozáshoz tananyagokat, online tankönyveket, és az alapoktól tanulsz, majd jópár év alatt meg lesz az, hogy egy fps játékot cs1.6 szinten megcsinálj. Aztán ha szeretnél olyat, mint a battle crazy cup, akkor az edigiekre dobj rá még pár évet. De számolj arra.
Játék-készítés megtanulásához(programozás erősen) 5-6 év a minimum. És ez csak egy gyengébb játék. Nagyobb volumenűhöz több időnyi tanulás kell. Ha most nekiállsz az alapoktól tanulni, és rávesszük a fejlesztési időt is, egy COD4 szintűre, egyemberes fejlesztéssel, körülbelül 30 év múlva meg is lesz a játék.
Olyan simán nincs hogy játéktervezés. Ahhoz programozni kell sokat tanulni, és abból majd te már tudni fogod hogyan kell játékot összerakni. De mire összedobsz egyedül, vagy 10-15 emberrel egy motort, grafikát, fizikát, programozást (motort sehonnan se szerzel), addigra megöregszel.
@pcmanus: Egy kicsit túlzásokba esel.
(Meg mondjuk nem csak C# létezik, sőt komolyabb játékokhoz gyakran C, C++ kell!)
Pár év alatt, szorgalmas tanulással sokáig el lehet jutni.
Nem kell újra feltalálni a kereket, lehet használni ingyenes engineket, ezekhez jelentősen kevesebb tanulás elég. Persze programozni kell tudni, de 1-2 éves tapasztalattal is akár elég komoly játékokat lehet csinálni, ha kitartó az ember.
Valamilyen rendes képzés pedig nem árt, hogy legalább az alapokat tudd. (Matematika, programozási, hálózati alapok, stb...)
Pár év és sok gyakorlás, na meg az egyetemi/főiskolai képzés mellé otthoni gyakorlás kell.
(De állítom, hogy egy egyszerű játékot, akár pár hét, 1 hónap tanulással már lehet csinálni! Nem lesz profi, de lehet. Persze ehhez az kell, hogy valaki szorgalmas legyen és az ALAPOKTÓL induljon, na úgy kezdje, mint sokan, hogy leül a gép elé és mindenféle ismeret nélkül elkezd írni egy 3D-s multiplayer játékot...)
@11:34
Ingyenes motorral, vagy esetleg SDK-val, soha nem fog battle crazy cup szintű játékot sem csinálni. 1 év után lehet csak egy mario szerűt összedobni. És játékokhoz inkább D-t és ANI-t, valamint MACD-et használnak. C++ és C akkor ér valamit, ha van egy profi motorod az egészhez. Ha ingyenes motorral akarod csinálni, akkor sz*rt se ér a C. A C++ meg csak keveset.
Hát, egy jó motortól sem lesz jó a játék...
Amúgy speciel a Torchlight nevezetű játék az open-source Ogre3D-re épül, szóval ez akkor egy sz*rt sem érő játék?
(Jó, lehet kötözködni, hogy az Ogre "csak" grafikus motor... De van hozzá mindenféle kiegészítő...)
Na neee "Ne guglizz rá, nem fogod megtalálni a HIVATALOS VILÁGSZERVEZETET. privát a honlapjuk", ezt ugye te sem gondoltad komolyan... :D
Márt itt is kezded a hülyeségeidet? Nem kéne...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!