Könyvtár feltörése nagyjából így?
Sziasztok
Arról lenne szó hogy hogy érdekelne hogy tudnék egy könyvtárat feltörni vagy mappát. Pl: Játék mappa le van kódolva és csak akkor tudok tovább lépni ha beírom a kódot.C++-ban érdekelne.Gondolom először meg kellene nyittatnom a könyvtárat. Aztán beírni pl:100 változót amit felhasználhat a kód folyamán. Pl: Magyar ábc speciális karakterek és számok.
Ha az 1 nem jó akkor egy else ággal kellene folytatnia ami pl a 2 ha az se jó akkor 3.
Valahogy így tudom elképzelni.
Hibás a gondolatmenetem??
Csak olyan írjon aki érti a témát. Nem szeretném ha ez lenne: Minek akarsz feltörni valamit Te hacker ge**
Érdeklődés jellegében érdekelne.
Igen. + Valószínűleg ő nem az 1 karakterestől indította.
+ Ha CSAK kisbetűk (és ez tudható is) akkor rövidebb, de ha a számok is bejönnek, meg a spec. karakterek, ékezetek...
Nemakarok hülyeséget mondani de kb, ha csak 100karaktert számítunk, az egy 7jegyű jelszó esetén ennyi próbálkozást generál:
700 000 000 000 000
Ha saját feltörőt csinálnék akkor, ahhoz jól áttanulmányoznám előtte a fájl titkosítás matematikai elméletét,először alaposan tisztába kell lenni a feladattal, aztán jöhet a többi ,a kódolás lenne a legkevesebb idő, aztán első nekifutásban csinálnék egy egyszerű kitömörítőt betömörítőt, aztán ugyanezt jelszóvas változatba stb.
Lejelszavazni könnyebb mint feltörni erre egy jó példa : [link]
Ha ezt feltöröd akkor megeszem a kalapomat, nyugodtan lehet próbálkozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!