Ha letöltök egy játékmotort akkor milyen nyelven kell programoznom? Pl. Unity, UDK esetében.
Actionscript,javascript,c++ vagy mi?
Unity esetében szerintetek?
Ez a motortól függ.
Nem vagyok benne biztos hogy erre a 2 motorra lehet-e programozni,még nem használtam őket.
Annyit tudok hogy UDK-ra UnrealScript nyelven lehet scriptelni ami a sintaxisát tekintve C++-hoz hasonlít,illetve van benne úgy nevezett UnrealKismet amivel/amiben vizuálisan kódolás nélkül sok mindent meg lehet oldani
A Unity-re C++,C#,Javascript és Python nyelven lehet scriptelni.
Amiket még ismerek:
Leadwerks
Erre gyakorlatilag bármilyen nyelven lehet programozni állítólag de ami biztos az a C++,C#,Pascal,BlitzMax scriptelni pedig C,C++ és Lua nyelven lehet
Shiva3D
Erre C++ nyelven lehet programozni és Lua nyelven scriptelni
Cube2
C++ nyelven lehet programozni és egy sajátos CubeScript nyelven lehet scriptelni
Panda3D
Python és C++ nyelven lehet programozni rá
Dark Basic Professional
Erre egy sajátos basic alapú "darkbasic" és C++ nyelven lehet programozni.C++-hoz a Dark GDK-t kell használni.
BlitzBasic
Ennek több változata van,mindegyikre egy sajátos basic alapú nyelven lehet programozni
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!