Játékfejlesztésben hogy hívják azt amikor egy adott helyre tudsz el helyezni egy objektumot?
Tételezzük fel egy játékban mint játékos van nálad egy tárgy aminek egy fix helyre tud kerülni. Akkor tudsz vele interactálni ha nálad van és a jó helyre akarod rakni mint pl: My summer car-ban az alkatrészek behelyezése csak akkor megy ha jó helyre akarod rakni.
itt van a videó is: ha jó alkatrészt fogja és jó helyre néz vele a motoron akkor rátudja rakni: https://www.youtube.com/watch?v=J00kV6meVVk
(az is jó ha valaki le írj hogyan érdemes rá keresni mert én mindent megnéztem)
Pontosan mit szeretnél megvalósítani?
Szerintem ennek nincs külön "neve". Bár én Unityban fejlesztek, lehet tudok találni olyan videót ahol ezt mutatják meg Unrealben.
Egy össze tetebb dolgot kellne össze raknia a játékosnak, apróbb alaktrészekből, ha a jó alaktrészt fogja akkor be tudja helyezni a helyére (mint a linkelt videóban van).
(ennél nem tudom pontosabban megfogalamazni az a bajom)
Ez egyszerű ha jól értem hogy mit akar.
Én pl úgy csinálnám hogy
blueprintben overlap eventnél ha x actor overlap y actor akkor lejátszik egy animációt, destroy x és y actor majd spawn xy actor.
Majd ennek megismétlése minden elem behelyezésénél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!