Ti ezt hogyan oldjátok meg céges környezetben?
Excel fájlt adatbázisnak titulálni kissé túlzás, de kis KKV-knél egyfajta szegény ember "adatbázis-pótlékaként" elképzelhető.
"Folyamatos" biztonsági mentés képzésére vannak ingyenes megoldások, mint például:
* [link] - ez képes a fájl változtatásakor szinkronizálni
* [link]
* [link]
De azért - ha már cégről van szó (és feltételezem, hogy azt az "adatbázist" egyszerre többen használnák), feltenném azt a kérdést, hogy nem lenne-e hatékonyabb egy Excel fájl - gyanítom lokális gépen való - piszkálása helyett egy rendes adatbázis - MysSQL/MariaDB, PostgreSQL,... - és egy ahhoz kapcsolódó, belső, intranetes webapplikációt használni, amit egy szerverre - ami lehet egy régebbi irodai gép is - raktok fel, így ott az adatbiztonság RAID-del, verziókezelő fájlrendszerrel, pillanatképek képzésével és külön meghajtókra való biztonsági mentéssel növelhető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!