Segítség kéne Scratch-ben, valaki?
Megpróbálom egyszerűne, érthetően leírni, hogy mi lenne a cél.
Autó gyorsulásáról van szó. 0-ról indul, 360 km/h a top speed. Azt szeretném, hogy minél nagyobb a sebessége, annál kisebb legyen a gyorsulása, vagyis 0-ról indul meg a leggyorsabban, 350 felett pedig szinte megáll. Magyarán egy 1/x reciprok fügvénnyel kéne, de nem tudom, pontosan hogyan. Valami tipp? Természetesen vannak változóim.
Amúgy te láttad már valaha a Scratch felületét? Mert ha már ismernéd, tudnád, hogy nem lehet megadni egy változó max értékét, és hogy csak sima alap műveletekkel lehet dolgozni. De azért majd megpróbálom.
Ja, és a mértékegység abszolút lényegtelen. Semmit nem változtat.
12-es Ilyet Scratch ben sajnos nem tudok.
13-as Ha ismernéd tudnád, hogy ilyet nem tudok Scratchen.
14: Te kb. semmilyet nem tudsz, csak pofázni, fölöslegesen.
Amit a 12. hozzászóló írt, azt is garantáltan meg lehet csinálni scratch-ben, mondom ezt úgy, hogy az életemben még soha nem találkoztam ezzel a scratch-csel.
Ugyanis, a legbonyolultabb egyenletrendszer is levezethető a négy alapműveletre, sőt, sima összeadások és kivonások sorára is. Azt meg csak lehet abban a kib. scratch-ben, nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!