Hogyan tudnám kideriteni a c++ mely részeit kell megtanulni ahoz hogy az unreal engine ben tudjak programozni?
A kérdés nem ilyen egyszerű, hogy most azt mondjuk, hogy a C++ tankönyv 45. oldalától a 97.oldal közepéig, és a 135. oldal lap aljától a 222. oldal lap tetején lévő 1. bekezdésig kell neked.
A nyelv alapvető részeit meg kell ismerni. Szintatktika, szerkezetek, szerkezetek jelölése, adattípusok, azok kezelése stb. stb. aztán, hogy most neked konkrétan melyik beépített eszköz (ide értve utasításokat, objektumok, metódusok, függvények, operátorok, stb.stb.) milyen mértékig lesz szükséges azt majd a asználat fogja megmutatni. Nyilván nincs senki aki a több száz C++ könyvtár több tízezer dolgát ismeri. Addig kell eljutni, hogy megtaláld a számodra szükséges cuccot. De ehhez a nyelv alapjait stabilan kell ismerni, a többi már "csak" kiegészítés.
Állítólag az Unreal által használt C++ viszonylag könnyű, azt mondják, nem kell hozzá akkora nyelvismeret, mint mondjuk egy asztali alkalmazás fejlesztéséhez.
Az alapokat nyilván ismerni kell, az Unreal specifikus dolgokhoz pedig vannak tutorialok, mint pl. ez: [link]
Első körben ezt olvasd el: [link]
Az engine az értelmét vesztené el, ha a használata igényelné mindazt a lehetőséget amit a cpp biztosít.
Ahogy az adruino, úgy gondolom az unreal is beéri a nyelv alapjaival, mint iteráció, szelekció, a deklarációk szintaxisa, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!