Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Amikor Python-t tanul az...

Amikor Python-t tanul az ember, hogy essen neki?

Figyelt kérdés

Nézzen Youtube-tutorial-okat?

(Kezdő vagyok, járok egy kurzusra az egyetemen, de nem sokat segít. Ettől függetlenül haladnék.)

2021. ápr. 3. 14:08
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Gyakorolj sokat, programozni nem lehet megtanulni enélkül. Jobb lenne egy olyan online kurzus, ahol feladatokat is kell megoldanod.
2021. ápr. 3. 14:12
 2/5 Ozmium42 ***** válasza:
100%
Én tutorialokat olvastam, egyszerű feladatokat csináltam, majd próbáltam saját projekteket kitalálni, ahol fel tudtam használni az előzőleg tanultakat. Ezen kívül kísérletezgettem, kipróbáltam a hibalehetőségeket is, hogy mi történne, ha máshogy írnám meg, mint ahogy le van írva. Az elején talán jobb magyar nyelvű tutorialt keresni, még akkor is, ha tudsz angolul, mert a szakkifejezésekhez még hozzá kell szokni, és egy angol szövegben ezek összezavaróak tudnak lenni.
2021. ápr. 3. 14:18
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Gondolom kezdőként alap ciklusokat meg hasonlókat tanulod, Ha megtudod csinálni az emelt érettségi feladatokat oop-ben akkor javaslom hogy valami látványos dologgal kezdj el foglalkozni ami érdekel pl openCV
2021. ápr. 3. 17:27
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Ősi shaolin kigyóölő technikákat kell alkalmazni, a dalai láma tanításai alapján. Amennyiben a python kígyó tiltott technikákat alkalmaz, érdemes bevetni az ezer halott lélek katanáját.

Viccet félre téve, úgy lehet ha nagyon érdekel. Tutorialt nézni, könyvet olvasni. Plusz ami nekem sokat segített, kitaláltam programokat amiket meg akartam valósítani, pl.: Számológép és addig néztem utána, csináltam a dolgot míg nem ment.

Szóval szerintem célokat állíts fel, az sokat segíthet.

2021. ápr. 4. 08:00
 5/5 anonim ***** válasza:

Osztom az utólsó véleményét.

Találj ki olyan programot amihez első körben hozzá sem tudsz kezdeni és szenvedj vele. Amit akkor megtanulsz, meg fog maradni.