Hogyan tanulhatnék meg játékokat kódolni?
Első körben én magára a programozási képességre gyúrnék rá. Megértem, hogy csábító dolog mind a játékipar, mind a mobilfejlesztések, de ez nem úgy működik, hogy akinek az alapok sem mennek valami acélosan, az majd pikk-őakk egyből szuper játlkokat fog írni.
Ezzel nem a kedvedet akarom elvenni, csak arra akarok rávilágítani, hogy pont az okozhat hatalmas kudarcot, amikor jó alapok nélkül, egy kedvesebbnek gondolt területen hasal el az ember. Szóval én azt mondom, bölcsebb lenne előbb az alapokra rágyúrni. Tudom, hogy létezik Unity, ami nagyban megkönnyíti a játékfejlesztést, de egy erős alap nélkül abban sem jut messzire az ember. Addig könnyű, ameddig csak pár előre elkészített elemekből felépíti a játkteret az ember, de amikor már scriptelni kell, ott szoktak lenni nagy hasraesések.
Báár.. ha midnenképp játékfejlesztés, az RPG Makert jó szívvel tudnám kezdőknek is ajánlani. Ott is igaz, hogy programozás nélkül veszett fejsze nyele..., de az felépítéséből és jellegéből adódóan eléggé kezdőbarát, és a programozós részéhez sem kell olyan mélységű tudás, mint mondjuk egy Unityhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!