Godot engine ot használva, hogyan tudhatnám elérni az alábbi hatást?
Figyelt kérdés
Vannak objektek ezeknek van árnyékuk és azt szeretném, hogy egy tiszta és csekély kis vizecske alatt is látszódjon az objektek árnyéka víz okozta torzítási hatással.
Itt egy kép mire gondolok:
Egy víz shaderhez fog kelleni hozzáírnom ezt a funkciót? Ha igen hogyan tudnék hozzáférni az árnyékokhoz hogy torzítás effektet tudják hozzáadni? Milyen adattagon keresztül juthatnák hozzá a Godot engine által generált árnyékhoz hogy aztán egy shaderben módosítással? Pls segítsetek.
2021. jan. 29. 12:54
1/1 A kérdező kommentje:
Találtam egy ilyet benne:
Egy hozzáértő megtudná mondani, hogy ez a shader tartalmazza e azt a vizi árnyékolás? Mert ha igen megpróbálom portolni Godot shader be.
Légyszi valaki nézze meg benne e van e az mert nekem a shaderek nehéz nagyon.
2021. jan. 29. 13:12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!