Unreal engine-ben melyik a jobb? A screen space reflection vagy a planar reflection?
Figyelt kérdés
A screen space reflection-al az a baj, hogy csak azt tudja vissza tükrözni, ami éppen a képernyőn van. Oké lehet trükközni a post processing volume-val, de azért nem ugyanaz.
A planar ref bármi áron mindent tükröz, de rossz hatással van a teljesítményre. Hiába akarom optimalizálni.
Melyik lenne a jobb? Ez komoly dilemma.
2021. jan. 15. 22:51
11/13 anonim válasza:
Ez a kérdés olyan, hogy melyik a jobb a tej vagy a víz? De, hogy mihez akarom használni, azt már nem mondom meg. Valami ilyesmi ez is.
12/13 anonim válasza:
Próbáld ki mindkettőt, aztán dobd el a tesztelés után, amelyik mégsem válik be a célra. Tudod, prototípus módszertan... Ha már ennyire képtelen vagy dönteni.
13/13 anonim válasza:
A planar reflection nem egyértelműen jobb, kizárólag akkor működik jól ha teljesen lapos, sík a felület. Ugye innen a neve. Konyhapult, épület oldala, ilyenekre nagyon jó. Screen space reflection meg szétesik azonnal a képernyő szélén, vagy ha olyan a geometria(pl egy asztal, vagy bármi ami alatt is kéne tükröződnie). SSR véleményem szerint a legundorítóbb modern effekt, kiegészítő effektnek nem vészes ha csak megtámogatja pl cubemapeket, de önmagában egyszerűen borzalmas. Planar meg okés arra amire kitalálták, de nagyon szituációfüggő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!