Unreal engine-ben melyik a jobb? A screen space reflection vagy a planar reflection?
A screen space reflection-al az a baj, hogy csak azt tudja vissza tükrözni, ami éppen a képernyőn van. Oké lehet trükközni a post processing volume-val, de azért nem ugyanaz.
A planar ref bármi áron mindent tükröz, de rossz hatással van a teljesítményre. Hiába akarom optimalizálni.
Melyik lenne a jobb? Ez komoly dilemma.
Nem válaszoltad meg a saját kérdésed?
Kompromisszumok vannak, ezek alapján kell választanod
Kontextustól függ, segítene ha tudnám mit akarsz elérni.
De ilyeneket magadtól kell megtanulni
Mert nem adtál elég infót, mi a cél?
Most nem segítettem vele, de minden egyes problémánál ki fogsz írni majd egy kérdést? Csak jót akarok.
Ez nem 1 probléma, csak nem tudom eldönteni...
Úgyse érted hogy mi a cél.
Ha csak azt akarod tükrözni ami a képernyőn van, akkor screen space reflection, ha fontos hogy minden tükrözve legyen, akkor pedig planar reflection. Tessék, megválaszoltam.
Nem fogsz a saját konkrét esetedre választ kapni, ha nem osztod meg a saját konkrét eseted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!