ELTE programtervező informatikus esti tagozaton, vagy fél éves JAVA programozó képzés?
Sziasztok,
véleményeket szeretnék kérni, mi lenne a jobb döntés számomra.
28 éves vagyok, IT szektorban dolgozom, programozáshoz annyi közöm van, hogy excel makrók írásával google segítséggel elég jól boldogulok, valamint online JAVA kurzusokon képzem magam, kezdő vagyok, alapokat értem, nagyon egyszerű programokat (pl.: számológép) tudok írni. Végzettségem közlekedésmérnök.
A dilemmám: Jelentkezzek ELTE prorgamtervező informatikus esti tagozatra, amit munka mellett tudnék csinálni (bár a 320 órás szakmai gyakorlat a későbbiekben még nem tudom hogyan lenne megvalósítható munka mellett), vagy itacademy (soterline) 6 hónapos (200 órás) gyakorlat orientált junior JAVA képzésre?
Két fő paramétert kell még tudni: Az ELTE-s szak 3 év (ha nem csúszok) és durván 1,8 millió Ft összesen, a bootcamp 6 hónap és fél millió Ft.
Megéri szerintetek ennyi idősen elmenni még alapképzésre és 6x annyi időt áldozni rá?
Egyébként nem csak JAVA nyelv érdekel, szívesen tanulok bármilyet aminek bármi értelmét látom (fősulin a Matlab nem teljesen volt ilyen).
Olvasom hogy diploma nélkül nehezebb elhelyezkedni programozóként, valaki meg azt mondja nem a papír számít. Nekem ugye van közlekedésmérnök diplomám de nem épp releváns.
Szóval nagy a különbség időtartamban és költségben a kettő között, az ELTE árából egy alap + egy haladóbb fél éves képzést is eltudnék végezni, kérdés azzal mennyire rúgnék labdába a munkaerő piacon.
Köszi előre is a válaszokat.
Kedves!
Megéri elmenni ennyi idősen egyetemre nagyon is.
Én ennyi idősen mentem fizika szakra és imádom.
Ha már előre hozták a kérdést (nekem legfrissebb válasz szerint van rendezve).
Én túl vagyok az első éven, tehát a harmadán. 😅