Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Programozasban ez hogy van?

Programozasban ez hogy van?

Figyelt kérdés

Nem ertem a logikat, nem tudom elkezseni.

Tehat ha valaki keszit egy jatekot (2d)

Amikor megcsinalja a palyat stb.. akkor azt mi alapjan programozza le ha pl mesz az autoval akkor felveszel valamit akkor erosebb legyel stb..


2019. szept. 5. 13:55
 1/4 anonim ***** válasza:
73%
Állapot kapcsolók. Vannak különböző állapotok, amiket bebillent a cucc amit felveszel. Ha az bebillent, a program másképp fog viselkedni (logikai elágazás). Esetleg egy időzítőt is betehetsz, ami x idő múlva visszabillenti az állapotot, így a felvett cucc hatása lejár.
2019. szept. 5. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
:D tetszik ez a komment
2019. szept. 5. 14:05
 3/4 anonim ***** válasza:
40%

a saját döntése alapján :D


vannak triggerek, pl amikor felveszel egy pickupot, akkor mondjuk feltölti a HP-dat, vagy épp megöl ha belépsz egy zónába, esetleg kilépsz a zónából...


nem értem a kérdést, eldöntöd a játékod hogyan fog működni és leprogramozod, nem nehéz

2019. szept. 5. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
A karakterednek és a felvehető dolognak van egy ún. hitboxja/colliderje. Ez egy láthatatlan "háló" minden olyan dolog körül a játékban, ami csinál valamit, amikor ütközés történik. Ezekhez az ütközésekhez lehet különböző kódokat kapcsolni. Például ha hozzáér a karaktered egy MedKithez, akkor hoppá, feltöltődik a HP-d, ide ez a kód lett kapcsolva. Ha hozzáér a karaktered a falhoz (mert ugye mindennek van colliderje, aminek köze van az érintkezéshez), akkor hoppá, megállt a karaktered, nem tud tovább menni, a falhoz való ütközéskor ez a kód lett kapcsolva.
2019. szept. 5. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!