Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért ekkora bukás gyakorlatba...

Miért ekkora bukás gyakorlatban a DX12?

Figyelt kérdés
Gyakorlatilag minden játéknál van több-kevesebb gond. FPS gondok, artifactok, crash, rossz erőforráshasználat... A Radeonon kicsit jobban megy, de így is bajos. A Vulkan kenterbe veri például. Miért ment ennyire félre? Nincs értelme DX11 helyett ezzel futtatni.

2018. nov. 24. 23:05
 1/3 anonim ***** válasza:
Szerintem még pár év kell, hogy kiforrja magát rendesen.
2018. nov. 24. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Az a gond, hogy a DX12-höz 2-4-szer több erőforrás kell, mint a DX11-hez. Nem azért, mert kiforratlan, hanem, mert sokkal több számítás kell hozzá. Cserébe sokkal szebb, részletgazdagabb képet ad.

Egy összehasonlító videó: https://www.youtube.com/watch?v=2h5-ucPjjj4

2018. nov. 25. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
és akkor mi van?egy mai pc bőven tudja a 4x számítási teljesítményt egy 8 éves géphez képest.
2018. nov. 25. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!