Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben, hogy kell riggelni...

Blenderben, hogy kell riggelni a modelt?

Figyelt kérdés
Addig eljutottam, hogy a Shape keyeket Driverekhez kötöm, de a generator modifiert mi alapján kell kiszámolni, hogy a jó helyen legyen?

2016. okt. 10. 22:39
 1/3 tabaki ***** válasza:
Fogalmam sincs, mit csinálsz.
2016. okt. 11. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

[link]

Kb. itt kezdődik

Mi alapján számolja ki, hogy a generatorban a két szám mennyi

2016. okt. 11. 17:20
 3/3 tabaki ***** válasza:
A videó alapján sem sejtem, honnan vetted ezt a generatort (pláne generator modifiert), de nem ezért nem válaszolok, hanem mert még alaposan meg kell rágnom a látottakat. A pasas furcsa dolgot csinál ezekkel a formára alakított csontocskákkal. Nem világos, hogy ezeknek az alakzatoknak a helyzete pontosan milyen viszonyban van az eredeti csontéval. Úgy tűnik, hogy az ebből meg a lokális koordinátarendszerből eredő pontatlanságokat kell a driver mozgatásának korlátozásakor a képernyőről ellesett gyakorlati értékekkel korrigálnia. De mondom, meg kéne értenem az egészet, mert akármilyen látványos és jópofa is, én egyelőre jobban szeretem az áttekinthetőbb megoldásokat.
2016. okt. 12. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!