3ds Max 7 Biblia I-II hasznos könyv?
Borzasztóan régi, 10+ éves, én már olvasni sem állnék neki - habár tény, hogy alapjaiban nem változott meg a max az évek alatt, de feleslegesen bonyolítanád vele az életedet. Megvenni meg pláne nem venném.
Van sok, jó minőségű oktatóanyag a neten(pl digital tutors), azokkal jobban megéri foglalkozni.
Bibliáról nem tudok, de rövidebbek igen(nálam kallódik valahol talán egy 2011 körüli, de valószínűleg van fiatalabb is), viszont a magyar könyvekkel óvatosan, az említett könyvben mindent lefordítottak - pl a modifier stack "módosító verem" lett, sok sikert a google hoz ha netán elakadsz.
Túl erős angol azért nem kell ezekhez, egy szótárral is neki lehet ugrani, vagy ha a németed jó, akkor kereshetsz német tutorialokat is, felteszem azokból is rengeteg van. Ha egyik sem opció, akkor is rád ragad valami a videókból.
Itt van egy részlet a max 7 biblából:
"1. Válasszuk a Create, Standard Primitives, GeoSphere (Létrehozás, Szabványos elemi
objektumok, Földgömb) menüpontot, és húzzuk az egeret a Top (Felülnézet) nézetablakban,
hogy egy 120 körüli sugárértékkel (Radius) rendelkezõ GeoSphere objektumot
hozzunk létre. Adjuk az objektumnak a body nevet a parancstábla (Command
Panel) Name and Color (Név és szín) kinyíló palettáján." Tehát angolul írja és zárójelben mögötte magyarul
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!