Blenderben vagy egy olyan parancs hogy azt az objektumot amit elkészítettem mintha tükrözném, de közben megmarad eredeti helyén az alap mesh is. Ennek mi a neve?
Figyelt kérdés
És hogy kell használni? En magamat blenderben haladoszintunek tartom, de ezzel a paranccsal nem teg talalkoztam. gondolom megkonnyitene a dolgom hogyha eleg lenne a szimmetrikus objecteknek cdak az egyik oldalat megcsinalni.2016. márc. 22. 06:46
1/1 tabaki válasza:
Szerintem erre gondolhatsz:
Villáskulcsos panel → Add modifier → Generate → Mirror.
Szerkesztő módban tudod használni, ha kipróbálod, teljesen egyértelmű lesz, hogyan.
Véglegesíteni a módosító Apply gombjával tudod, az összefekvő éleket -- szintén Edit módban -- a szokott módon Remove Doubles-szal dolgozhatod össze.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!