Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben vagy egy olyan...

Blenderben vagy egy olyan parancs hogy azt az objektumot amit elkészítettem mintha tükrözném, de közben megmarad eredeti helyén az alap mesh is. Ennek mi a neve?

Figyelt kérdés
És hogy kell használni? En magamat blenderben haladoszintunek tartom, de ezzel a paranccsal nem teg talalkoztam. gondolom megkonnyitene a dolgom hogyha eleg lenne a szimmetrikus objecteknek cdak az egyik oldalat megcsinalni.

2016. márc. 22. 06:46
 1/1 tabaki ***** válasza:

Szerintem erre gondolhatsz:

Villáskulcsos panel → Add modifier → Generate → Mirror.


Szerkesztő módban tudod használni, ha kipróbálod, teljesen egyértelmű lesz, hogyan.

Véglegesíteni a módosító Apply gombjával tudod, az összefekvő éleket -- szintén Edit módban -- a szokott módon Remove Doubles-szal dolgozhatod össze.

2016. márc. 22. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!