Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Honnan lehet megtudni azt,...

Honnan lehet megtudni azt, hogy egy textúrát vagy sprite-ot hányszor hány pixelesre készítsem egy játékba? Példa lentebb.

Figyelt kérdés

Van egy 3d modellem ami egy ház mekkora felbontású textúrát rakjak rá hogy közelről is részletesen látszódjanak a repedések meg minden. Hogy kell ezt jól megcsinálni?

Függ ez a fal hosszúságától,magasságától is gondolom.


És sprit esetében ami egy harcos karinak a képe az megint mekkorára csináljam?


Hogy van ez az egész


2015. dec. 22. 23:36
 1/2 anonim ***** válasza:
Megnézed, hogy az adott játékban mekkora eredetileg a textúra/sprite, és meg is kaptad a választ.
2015. dec. 23. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Ez nem ilyen egyszerű mert nem akarok találomra készíteni semmit. A meglévő adatok felhasználásával akarom kiszámolni mekkorára kelljen csinálni a textúrákat.

Ahogy te írtad az primitív megoldás.


Ha én pl a battlefield 4 et full hd re álytom akkor minden egyes legenerált textúra az objektumon 1920x1080 lesz? Még egy aprócska kis lábfejméretű felületen levő textúra is?


Vagy hogy van ez?

2015. dec. 24. 02:07

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!