Honnan lehet megtudni azt, hogy egy textúrát vagy sprite-ot hányszor hány pixelesre készítsem egy játékba? Példa lentebb.
Figyelt kérdés
Van egy 3d modellem ami egy ház mekkora felbontású textúrát rakjak rá hogy közelről is részletesen látszódjanak a repedések meg minden. Hogy kell ezt jól megcsinálni?
Függ ez a fal hosszúságától,magasságától is gondolom.
És sprit esetében ami egy harcos karinak a képe az megint mekkorára csináljam?
Hogy van ez az egész
2015. dec. 22. 23:36
1/2 anonim válasza:
Megnézed, hogy az adott játékban mekkora eredetileg a textúra/sprite, és meg is kaptad a választ.
2/2 A kérdező kommentje:
Ez nem ilyen egyszerű mert nem akarok találomra készíteni semmit. A meglévő adatok felhasználásával akarom kiszámolni mekkorára kelljen csinálni a textúrákat.
Ahogy te írtad az primitív megoldás.
Ha én pl a battlefield 4 et full hd re álytom akkor minden egyes legenerált textúra az objektumon 1920x1080 lesz? Még egy aprócska kis lábfejméretű felületen levő textúra is?
Vagy hogy van ez?
2015. dec. 24. 02:07
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!